2012. március 25., vasárnap

Origami Suriken, azaz ninja csillag


Zalán egyik kis barátja nagy Ninjago rajongó és az én fiamat is el kezdték érdekelni a ninjak. Pörgettyűt szeretne a névnapjára. Szerencsére nem kell sokat várnia, már csak 4 napot.

Addig is elmerültem kicsit a Ninjago világában. Az egyik harcosnak van egy fegyvere, amit úgy hívnak, hogy Suriken. Szerencsére a világhálónak köszönhetően nemcsak elmagyaráznom sikerült Zalánnak, hogy mi is az, hanem mi is készítettünk magunknak párat nagy családi összefogással (erre a feladatra még apukát is sikerült rávennünk) .

Itt találtam.

Akinek így nehéz íme itt egy videó is

2 megjegyzés:

  1. A kreatív anyuka:-))))Örs a farsangon a kék lego ninja volt, én ez okból készítettem neki nuncsakut.Ha rámentek a youtube/lego ninjago/magyar 1.rész,2.rész stb. végig tudjátok nézni a lego ninják történetét! Szerintem vicces:-))))

    VálaszTörlés
  2. Áh köszi! Ezt mindenképpen meg fogjuk nézni!!! Sokan kérdezik, hogy miért írom ezt a blogot. Hát pl: ezért. Elolvastad a bejegyzést hasonló dolgok érdelkik a kölköket és tudtál ajánlani valamit, amit mi nem ismerünk. Aminek talán zalánom is örül majd, nemcsak a Örs. És fordítva. Már megéri. Szerintem ;)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...